Veldkamp.reismee.nl

Death Valley

Vandaag verlaten we Las Vegas en rijden we naar de Death Valley, de heetste plek op aarde. Het is extreem heet 125F (52,6 C). We gaan iedere keer kort uit de auto maar langer dan vijf minuten is bijna niet te doen. Het is een bijzondere plek, waar we bij verschillende plaatsen een korte stop maken. De rit duurt lang, we komen uiteindelijk pas om 19.00 uur bij het hotel. We doen weer boodschappen en maken weer gebruik van ons kooktoestel en de nasimix die mee is gesmokkeld uit Nederland .

Jan Goedhart

Hoi Monique. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet van je nieuwe levensjaar. Leuk jullie verhalen te lezen. Groetjes aan een ieder en fijne dag.

Monique Veldkamp

Dankjewel Jan, we genieten volop, wij gaan bijna slapen, jullie ook een fijne dag!

Yvonne Boschman

Dag Monique, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele mooie dag gewenst samen met Eric en de kinderen. Wat een fantastisch vakantie hebben jullie. Leuk om de verhalen te lezen. Groetjes aan iedereen en geniet nog lekker.

Monique Veldkamp

Zie nu pas je reactie, dank jewel. We hebben inderdaad een super mooie vakantie.