Veldkamp.reismee.nl

Dagje strand in LA

Vanmorgen doen we echt rustig aan, dat hebben we wel ff nodig. De reis is geweldig maar ook vermoeiend, regelmatig is het laat, te laat met name voor Malin, veel rijden en leven uit de koffer. Dus we slapen uit, rustig ontbijten en even zwemmen. Daarna vertrekken we richting Santa Monica Beach voor een middagje strand. Maar eerst gaan we op zoek naar de Abercrombie, maar die blijkt gesloten. Dan nog op zoek naar de H&M voor een of andere speciale collectie die eenmalig is geïntroduceerd, maar ook die blijkt er niet te zijn. Conclusie; een weinig zinvol winkel moment.

Tijd voor het strand. De golven zijn enorm. Na een paar uur is met name Jesper het enorm zat, dus vertrekken we weer. Richting de Walk of Fame. Dat blijkt een leuk maar bijna onmogelijk plan. We maken kennis met de verkeerschaos van LA. Uiteindelijk doen we 3,5 uur over de rit naar de beroemde sterren. Niet normaal en reuze irritant deze verkeerschaos.

Ook vandaag is het toch weer later dan we hadden gehoopt door de puinhoop in het verkeer. Bij het hotel eten we sushi, nog wat zwemmen, spelletje, reisblog bijwerken enz. We regelen nog een late check out voor morgen zodat we nog even kunnen zwemmen in dit mooie zwembad en dan vervolgen we morgen onze reis naar de laatste stop, San Diego.