Veldkamp.reismee.nl

Seaworld San Diego

Vandaag is dan echt de laatste vakantiedag . We hebben kaarten gekocht voor Seaworld. Dus we gaan niet te laat op, want we moeten aan het einde van de dag ook nog terugrijden naar Los Angeles. We hebben nl. onze laatste overnachting in de buurt van de luchthaven LA geboekt. We willen nl. geen risico lopen met dat vreselijke verkeer in LA. Morgen middag vliegen we terug naar NL, waar we dan uiteindelijk woensdag middag op Schiphol aankomen (we moeten 9 uur tijd inleveren wat we er op de heenreis bij hebben gekregen).

Voordat we vertrekken uit het hotel doen we eerst een grote opruiming, we laten 2 vuilniszakken achter, we nemen afscheid van ons kooktoestel en pannenset, potjes jam, pindakaas enz. Toch maar wat extra dollars achterlaten voor de cleaning. En misschien worden zij nog blij van pannen, lepels ed. We zetten het in ieder geval schoon en afgewassen apart.

Seaworld is leuk, een combinatie van zeedieren, shows, achtbanen en wildwaterbanen. Gelukkig valt het enorm mee met de drukte en de warmte, het is maar 27 graden (we zijn zeker 10 graden warmer gewend). Toch voelt het als erg warm omdat we bij de shows in de brandende zon zitten. Rond 5 uur vertrekken we richting LA en vandaag hebben we geluk, er zijn bijna geen files.

Het is al vrij laat als we bij het hotel aankomen. Eerst de auto helemaal leegruimen en dan onze laatste hamburger scoren bij Five Guys, volgens de kids echt de allerbeste fastfood keten. Het zal wel, ik kijk uit naar groente, volkorenbrood met echte kaas. Laat ik nou gisteravond vanaf m'n hotel bedje de AH online hebben besteld , dus nog 2 nachtjes slapen en dan is er weer volkoren brood, melk, kaas en broccoli. Nu maar hopen dat we geen vertraging hebben, woensdag om 13.00 uur zijn we op Schiphol, 16. 00 uur komt de AH, moet lukken.

Harold

Hoi Monique, Erik en de kids. Ook nu weer al jullie belevenissen op de voet gevolgd. Mooi ook de herkenning met onze eigen trip van vorig jaar. Het las lekker weg en ik heb er van genoten. Fijne thuisreis??

Jan Goddhart

Goede vlucht terug. Tot gauw. Van 23 augustus tot 1 september zijn wij in NL