Veldkamp.reismee.nl

Vertrek naar Thailand

Eindelijk is het dan zover, vandaag maandag 21 juli vertrekken we naar Thailand! De door ons zelf georganiseerde rondreis heeft veel tijd maar ook leuke voorbereiding gekost. We vliegen vanaf München, dus eerst nog een flinke autorit te gaan. We vertrekken ruim op tijd zodat we speling hebben voor mogelijk oponthoud. Maar dat is gelukkig niet aan de orde, de autoreis verloopt voorspoedig en we zijn ruim op tijd aangekomen op de luchthaven in München. We eten eerst wat op de luchthaven, Monique komt alvast in de stemming en gaat al voor een heerlijke Thaise Phattai. De rest kiest voor safe.... Na de maaltijd eindelijk tijd om in te checken! En dan wachten wachten voor vertrek. Jammer dat Malin het zo spannend vindt (de vliegramp met de MH17 heeft hier flink aan bijgedragen). Alles verloopt ook hier weer op tijd en dan 's avonds om 22.30 uur vertrekken we eerst naar Dubai met het grootste vliegtuig van de wereld, de Boeing A380-800. Wauw wat een mooi vliegtuig en wat een perfecte service bij Emirates. Het is een nachtvlucht maar het lukt ons allemaal niet om goed te slapen. Na 6 uur vliegen landen we op Dubai AirPort, de luchthaven die Jesper al uit zijn hoofd kent van zijn favoriete tv-programma over Dubai Airport.