Veldkamp.reismee.nl

En dan nu echt naar Thailand

Na een tussenstop van 3 uur op Dubai Airport vliegen we op dinsdag ochtend door naar Bangkok. Weer zo'n mooi groot toestel en met de allerleukste stewardess van Emirates, Amanda. Die is wel heel erg lief voor de kinderen, die worden verwend met spelletjes, chocola, niet aangevraagde kindermaaltijden en een leuke foto sessie met stewardes mutsje op samen met haar. Maar de moeheid slaat dan nu toch echt toe en we hebben weer een vlucht van 6 uur waar we een flinke tijd van slapen. Malin slaapt zelfs door tijdens de landing en wordt ook niet vanzelf wakker na de landing. We mogen van Amanda wachten tot alle passagiers uit het vliegtuig zijn en de kids mogen dan een kijkje nemen in de cockpit, wauw wat veel knopjes...... Nadat we samen met alle bemanning het toestel hebben verlaten, zijn gelukkig ook alle koffers met ons meegereisd en kunnen we op weg naar ons hotel. Al kijkend waar we naar toe zullen gaan voor taxivervoer worden we al direct aangesproken door een man dje ons wel een hele dure taxi wil aansmeren in onze onwetendheid, maar daar trappen we niet in meneer..... Al snel hebben we de reguliere taxi gevonden en zijn we op weg naar ons hotel. Een rit van nog eens twee uur. Wat een drukte op de wegen Bangkok. Eindelijk zijn we dan in ons hotel aangekomen en dat ziet er prima uit. Eerst proberen we nog wat warm eten te scoren maar we zijn te laat voor het winkelcentrum waar veel restaurants zitten en de stalletjes aan de weg zien er zo in het donker niet zo fris uit. Gelukkig is het hotel flexibel en kunnen we nog wat bestellen. Heerlijk Thais gegeten. En dan nu slapen in een bed, heerlijk!!