Veldkamp.reismee.nl

Tweede dag in Bangkok

Vandaag weer op pad; in de ochtend eerst een bezoek aan de Wat Arun en de Wat Po, de tempel met de grote liggende Budda. Deze laatste vinden we toch wel heel erg mooi en indrukwekkend om te zien. Nu zijn we toch wel enigszins "tempelmoe" en 's middags maken we een leuke boottocht door de smalle klongs van Bangkok. Een echte aanrader om te doen. Eind van de middag weer terug naar ons hotel voor een verfrissende duik in het zwembad. Daar maken we onze eerst tropische bui mee, beter buitje. We hebben veel geluk met het weer tot nu toe. We zijn goed voorbereid op het regen seizoen, maar tot nu toe geen klagen. 'S Avonds regelen we een taxi en gaan we naar de onder backpakkers beroemde Kao SanRoad. Onderweg komen we nog een enorme bloemen markt tegen, ook weer zo bijzonder om te zien, wat een hoeveelheid bloemen. Kao SanRoad is leuk om te zien, maar toch blij dat we niet hier een hotel in de buurt hebben geboekt, toch meer voor de backpakkers. Morgen staat als het goed is de taxi klaar voor een vertrek naar Kanchanaburi met een stop bij de drijvende markt.