Veldkamp.reismee.nl

Dagje naar de Erawan watervallen

Vandaag huren we voor het eerst in Thailand een auto, even wennen links rijden en stuur aan de rechterkant, gelukkig is Eric snel bedreven in deze manier van autorijden. Lekker om een dag zelf te rijden. Uurtje rijden naar de Erawan watervallen en dat is de rit zeker meer dan waard geweest. De Watervallen zijn werkelijk enorm en overweldigend mooi. In zeven etages storten de watervallen naar beneden. Onbeschrijfelijk mooi. De kinderen vermaken zich hier uitstekend. Met de waterschoenen aan klauteren naar de volgende verdieping, zwemmen in de meertjes onder de waterval, natuurlijke garra rufa visjes aan je voeten laten knabbelen. Zo leuk hier dat ze niet meer naar het safaripark willen maar hier de hele dag willen blijven. De totale klim is 2,2 km heen en ook weer terug (in plaats van het hardlooprondje in Nederland). Op de parkeerplaats bij de watervallen, spreken we een taxichauffeur aan. Hij kan ons de volgende dag ophalen bij ons guesthouse in Kanchanaburi en ons vervolgend naar de luchthaven Bangkok rijden voor onze binnenlandse vlucht naar Chiang Rai in het uiterste noorden van Thailand. 's Avonds eten we weer in ons guesthouse, we pakken de spullen bij elkaar en dan morgen op naar Noord Thailand. Jammer dat onze tijd in Kanchanaburi er op zit, we hadden on nog wel langer kunnen vermaken in Kanchanaburi.