Veldkamp.reismee.nl

Vertrek naar Krabi

Vandaag vliegen we van Chiang Mai, in het noorden van Thailand naar Krabi in het zuiden van Thailand. Gerrit en Janneke brengen ons naar het vliegveld, wat een service weer.......Helaas is Malin weer erg zenuwachtig voor de vlucht, ze heeft weer buikpijn en bevende benen. Zo jammer. De vlucht verloopt prima. Weer rook in de cabine maar daar maken we ons niet meer druk om

Wink
. Zelfs Malin krijgt tijdens de vlucht praatjes en tijdens de landing kijkt ze haar ogen uit. In Krabi aangekomen is het gelukkig mooi weer. Dat kan nog wel eens anders zijn tijdens het regenseizoen. Ook de voorspellingen lijken goed te zijn
Cool
(we zijn echte Nederlanders en checken graag het weer).

Bij het resort aangekomen zijn we erg verrast! Het is een prachtig huis met 3 slaapkamers, 2 badkamers, zo waar een keuken en een woonkamer en een ruim terras. Best wel lekker zo veel ruimte. We hebben 2 nachten geboekt maar besluiten dezelfde avond al om een extra nacht bij te boeken en de overnachting in het oerwoud te annuleren. We zijn er inmiddels achter gekomen dat we het toch wel heel prettig vinden om 3 nachten op 1 plek te zitten ipv 2 of erger nog 1. De oerwoud trekking willen we op Koh Samui gaan doen en nu 2 dagen volop genieten van de prachtige zee en eilanden.

Er zijn zelfs een aantal andere Nederlandse gezinnen met wie de kids samen kunnen zwemmen in het mooie zwembad en verhalen kunnen uitwisselen. Wie is in welke tempel geweest en zo.

Op aanraden van onze Noorse resort eigenaar boeken we voor de volgende dag een prive longtail boot voor een eilanden trip langs 4 eilandjes en omdat het een prive trip is kunnen we zelf aan de schipper aangeven hoe lang we waar kunnen blijven. Op naar morgen!