Veldkamp.reismee.nl

Koh Samui

Vadaag slapen we eerst een beetje uit. Malin wordt al wakker met buikpijn en een raar gevoel in haar keel. Ze heeft geen eetlust en vrijwel direct na haar bakje yoghurt komt alles er al uit (midden in het restaurant). De hele dag heeft ze buikpijn en hoofdpijn. Niet echt te verklaren waar het van komt. Ze heeft toch zin om een scooter te huren om naar het strand te gaan. Dat doen we dan ook.

Jesper irriteert zich weer enorm aan het tempo van Monique op de scooter, maar ik ga nog steeds voor safe in het drukke verkeer hier,

We gaan eerst op aanraden van de eigenaresse van het resort naar Chrystal Bay. Maar daar aangekomen is dit niet wat ik bedoel en gaan we toch door naar wat ze zeggen het mooiste strand, Chaweng Beach. Inderdaad, mooi zacht wit zand en palmbomen die over het strand heen hangen. Mooie golven omdat het weer nog niet zo fraai is. Wel droog en niet koud, dus prima vertoeven daar.

We gaan lunchen bij een prachtige strandtent (zoals uit de boekjes). Malin eet weer wat mee maar 's avonds hoeft ze echt niets meer.Helaas nog steeds buikpijn.

Voor de volgende ochtend reserveren we een jungle trekking. Met een pick up gaan we samen met een gids naar de hoogste berg van Samui en we lopen dan naar beneden door het oerwoud. (ipv de overnachting in het oerwoud dan maar), En dan maar hopen dat Malin zich beter voelt.