Veldkamp.reismee.nl

Vertrek naar Amerika

Vandaag is het dan zover we vertrekken naar Amerika. We reizen apart van elkaar, risico spreiden.....;), met dank aan de KLM waar niet mee te onderhandelen valt, zelfs niet als frequent flyer. Jesper en Monique vertrekken vannacht vanaf Dusseldorf eerst naar Chicago en dan door naar Atlanta. Eric en de meisjes later op de dag van Schiphol naar Atlanta.

Wat een puinhoop op de luchthaven Dusseldorf, 1 bodyscanner open en rijen met mensen. Uiteindeljk vertrekken we met een uur vertraging. Prima rustige vlucht en we worden goed verzorgd door American Airlines. in Atalnta gaat het mis met de bagageband, en uitgerekend onze koffer blijkt vast te zitten. na een uur wachten is het probleem opgelost en kunnen we gaan., tenminste nadat we het Amerikaanse personeel van het vliegveld hebben voorzien van onze mini Dorito zakjes. Ze waren werkelijk helemaal verbaasd en er kwam steeds meer personeel om Jesper heen staan om het zakje te bewonderen. Ik dacht dat ze in Amerika alles hadden op het gebied van chips en snoep....dat blijkt ook zo te zijn blijkt later, behalve mini Dorito's zakjes dan.

Vervolgens wachten we nog een uur of drie op de KLM vlucht en dan vertrekken we naar ons hotel, waar we kapot van het 24 uur wakker zijn eindelijk kunnen slapen.