Veldkamp.reismee.nl

Tweede reisdag

Vandaag rijden we naar onze bestemming voor de komende 6 nachten, Orlando. het blijkt een lange saaie rit te zijn van zo'n 600/700 km door een oninteressant stuk Amerika.

Maar eerst een kennismaking met het vreselijke Amerikaanse ontbijt. Wafels, muffins, zoete koffiebroodjes, wit toast brood en hier en daar wat vers fruit. Voor de kinderen fantastisch maar voor een liefhebber van donker bruin brood met kaas een drama. Daar verwonderen we ons over de eerste enorme dikke Amerikanen die we tegenkomen met volgestouwde borden met bovengenoemde rotzooi. Merel is zo onder de indruk van de bovenarmen van een van de hotelgasten dat ze ze op de foto zet.

Onderweg maken we een stop bij een supermarkt op zoek naar water en wat beters te eten dan vanmorgen. Wederom enorme opwinding bij de kids, zoveel soorten chips, snoep, koek, frisdrank. De picknick wordt helaas een lunch in de auto door de zwermen met muggen.

Begin van de avond komen we aan in het hotel waar we ons de komende 6 dagen zullen vermaken. Ik zeg goedgekeurd.

's Avonds doen we de boodschappen voor de hele week en eten we jawel bij de Thai. Mmm...heerlijk doet niet onder voor Thailand.