Veldkamp.reismee.nl

Dagje zwembad maar weer

Vandaag zijn we toe aan een zwembad dagje met als afsluiting, de Microsoft Celebration, het afsluitende feest van WPC in jawel....Disney Hollywood Studio's! Tot gisteravond was het niet zeker of Eric 4 kaarten kon regelen van collega's die niet zouden gaan, waarmee wij naar binnen zouden kunnen. Maar dat is toch gelukt, nu maar hopen dat ze niet streng controleren op naam.

Maar dat gaat goed, we zijn binnen. Wat een ongelofelijke luxe, het hele park afgehuurd voor Microsoft, en alles tot je beschikking overal eten, drinken en natuurlijk de attracties en een spetterende band! Wat gaaf om hier te mogen zijn.

De kids zijn door het dolle heen, alles gratis te verkrijgen, popcorn, ijs drinken en eten. Ook hier zijn de rijen weer lang voor de attracties. Op het eind worden we weer beloond met een vuurwerkspectakel zoals we nog niet eerder gezien hebben (behalve gisteravond dan) En kunnen we fotoshoots maken met Disney figuren. Uiteindelijk ligt iedereen weer rond middernacht in bed, het wordt bijna gewoon.....

Wat niet gewoon is, is de enorme luxe die we hebben, dat beseffen we ons maar al te goed, en zullen we ook duidelijk overbrengen naar de kinderen besluiten we 's avonds na afloop.