Veldkamp.reismee.nl

Laatste dag WPC en vertrek naar Fort Meyers Beach

Vandaag al weer de laatste dag in Orlando, Eric moet de ochtend nog aan het werk en haalt aansluitend de huurauto op. Wij ruimen het appartement op en staan om 13.00 uur klaar voor vertrek. Maar we wachten en wachten. Blijkt dat hij zijn rijbewijs is vergeten en krijgt de huurauto niet mee. Uitgerekend nu is de WiFi zo slecht en kan hij mij niet bereiken. Gelukkig is collega Sven nog net in Orlando, alhoewel al wel in de taxi op weg naar het vliegveld om terug te gaan naar Nederland. Sven laat de taxi terugkeren naar het hotel om mij op te zoeken en als een speer op zoek te gaan naar het rijbewijs van Eric. Na een zoektocht door verschillende koffers en rugzakken vinden we het rijbewijs in de handtas van Monique, en kan Sven deze afgeven op het vliegveld aan Eric. En zo kunnen we eindelijk vertrekkken naar onze eerste bestemming van onze rondreis Florida, Fort Meyers.

Het appartement is weer prima, met een fantastische ligging aan het strand van de Golf van Mexico, wat een uitzicht.

We halen de boodschappen, eten wat en dan begint de vakantie ook voor Eric. Op naar morgen, zin aan.