Veldkamp.reismee.nl

Dolfijnen in Naples

Eind van de ochtend stappen we op de boot op zoek naar dolfijnen. Het duurt niet lang en we zien de eerste beestjes af en toe met hun staart naar boven komen. Na wat speuren krijgen we een sightseeing langs alle vakantiehuizen van the rich en famous van Amerika. Dan door naar de Golf van Mexico en een bezoek aan een prachtig klein eilandje om te zwemmen en schelpen te zoeken en natuurlijk foto's maken van dit paradijsje. Daarna willen we toch nog wel graag wat dolfijnen zien. En dat lukt, we zien een groepje van 3 dolfijnen die op de golven van onze boot mee zwemmen en volop springen, super!!!

Na de boottocht gaan we weer terug naar ons hotel voor een chill middag bij het zwembad. Daar is iedereen wel aan toe. Niet veel later ontmoeten we Timon, vriend van Jesper, die ook met zijn ouders toevallig dezelfde rondreis maakt in Amerika. Wel heel speciaal om elkaar hier te ontmoeten. We brengen de middag verder met elkaar door aan het zwembad, alle ervaringen uitwisselen en gezellig bijkletsen. We sluiten af met een etentje een een drankje in de mooie tuin van het hotel. Jesper gaat deze nacht logeren bij Timon, de bofkont.