Veldkamp.reismee.nl

Via de Everglades naar Key Largo

Na een ontbijt met de familie Keldermans - v.d. Bos is het tijd om te vertrekken naar Key Largo, via de highway 41 ook wel Tamiami trail genoemd, een kaarsrechte weg dwars door de Everglades. Onderweg maken we nog een stop bij de rivier om nog een keer de krokodillen te zien en dit keer ook te fotograferen met ons eigen toestel (was eergisteren leeg). Ook maken we een stop bij de Anhinga trail, een wandelroute van een kilometer door de Everglades waar we weer krokodillen en schildpadden zien in een prachtige natuur. Zeker de moeite waard ondanks de enorme hitte.

Begin van de avond komen we aan in het hotel, wederom prima. En wat blijkt we mogen ook gebruik maken van de zwembaden van het naast gelegen Holiday Inn hotel. Laat ik dit hotel nou mijn eerste voorkeur zijn geweesr vanwege de mooie zwembaden, maar dat was niet mogelijk met 5 personen in een kamer te boeken. Gelukje maar weer.

Dan wordt het ook tijd om wat te eten, we hebben geen zin in een restaurant, hebben geen keuken en besluiten naar de plaatselijke Publix (soort van hele grote AH) te rijden om wat kant klaar te halen. Mmm heerlijke verse sushi met sla en voor Jesper die geen sushi moet, krokante kip.

Iedereen enigzins op tijd naar bed na twee korte nachtjes in Naples. En we mogen morgen ook nog uitslapen. We gaan pas in de middag op pad de volgende dag en we hebben ons eigen brood voor het ontbijt gehaald. Dus geen strakke ontbijttijd morgen. Kaartje aan de deur gehangen "niet storen".

Groetjes van Monique en de rest