Veldkamp.reismee.nl

Van Fort Laudedale naar Niagra Falls

Vandaag schrijf ik mijn reisverslag vanuit Canada. Best een vreemde gewaarwording, vanmorgen nog wakker geworden in het diepe zuiden van Amerika en vanavond zitten we in Canada.

Eind van de ochtend zijn we gevlogen vanaf Fort Lauderdale naar Buffalo, Amerika en vanaf daar met de huurauto naar Niagra Falls net over de grens naar Canada gereden.

De vlucht ging prima, nadat we wat overbagage van de ene naar de andere koffer hebben overgeheveld, mag uiteindelijk alles mee. Blijft een gedoe, vliegen, strenge controles op wat wel en niet mee mag en de strikte bagage voorschriften. Altijd weer fijn als alles en iedereen is ingechekt.

Na het avondeten, inmiddels al weer 21.00 uur, willen we eigenlijk nog even snel met de auto langs de watervallen rijden om ze verlicht te zien by night. Dat gaat helaas niet zomaar. Alles is vol en druk en parkeren kost zo een slordige 10/20 euro. Dat doen we maar niet, morgen alle tijd om de watervallen bij dag en nacht te zien. Beter een goede nachtrust en op tijd eruit (schrijf ik terwijl het al weer na 00.00 uur is(:)