Veldkamp.reismee.nl

Niagara watervallen

Vandaag bezoeken we 1 van de 7 wereldwonderen, de Niagara watervallen. We bekijken ze van alle kanten ook met de boot, Hornblower, waarmee je tot heel dicht naar de Canadese watervallen vaart. Iedereen is gehuld in plastic regencape om te voorkomen dat je doorweekt wordt van het kolkende water om je heen. Alhoewel dat eigenljjk best lekker is met deze hitte ( het is 32 graden). Het is een van de mooiste boottochten die ik ooit heb gemaakt in mijn leven. Malin omschreef het vandaag mooi, "dit is zo mooi, dat je het gezien moet hebben om het te kunnen weten, dit kan ik niet uitleggen" en tja, zo is het eigenlijk wel.

Eind van de middag nemen de dames nog een verfrissende duik in het zwembad van het hotel, Jesper gaat chillen op de kamer en Eric gaat een stukje rijden langs de rivier.

's Avonds sluiten we de dag af met een etentje boven in de Skylon Tower op ongeveer 220 meter hoogte. Super gaaf, tafeltje aan het raam. En het eten is ook nog eens heerlijk, in buffetvorm, voor ieder wat wils.