Vertrek in etappes

19 en 20 juli

Vanmorgen of eigenlijk vannacht om 04.45 uur vertrokken om samen met Ilse, Jesper weg te brengen voor zijn vlucht naar Las Vegas. Alles loopt soepel en om 08.30 uur zijn Ilse en ik al weer terug in Zwolle. Eigenlijk moe maar omdat er nog veel moet gebeuren om vanavond met de dames naar Schiphol te vertrekken, ga ik maar direct door. Lees: het zwembad leeg laten lopen (3000 liter water), grasmaaien (zucht hoe werkt zo'n ding, doe ik nooit :)), wassen, drogen , strijken repeat.......en koffers inpakken. Ondertussen de laatste zakelijke emails versturen. Nog een laatste gezonde maaltijd bereiden en rond 19.45 uur is buurman Sander zo vriendelijk om ons naar de trein te brengen met alle koffers. Yess..... de vakantie kan beginnen!!

De treinreis is een mooi moment om de ff bij te slapen na de korte nacht van 3 uur. De shuttle brengt ons naar het hotel waar we nog een korte nacht kunnen maken voordat we om 06.00 uur de shuttle bus nemen naar Schiphol. Alles verloopt voorspoedig en we vertrekken mooi op tijd, eerst naar Parijs voor een overstap van 3 uur en vervolgens door naar Atlanta. De vluchten verlopen prima, wel veel turbulentie op de vlucht van Parijs naar Atlanta. De piloot verontschuldigd zich nog een keer voor de turbulentie die ontstond omdat ze moesten uitwijken voor een ander toestel op korte afstand. Lekker slapen op dat gehobbel, we hebben wel wat in te halen.

In Atlanta aangekomen is het voor ons gevoel midden in de nacht maar plaatselijke tijd 18.30 uur. We nemen ook hier weer de shuttle bus die ons naar het hotel brengt. Het hotel is meer dan uitstekend, heerlijke bedden. Een maaltijd laten we bezorgen op de kamer, we hebben geen zin meer om nog naar buiten te gaan. Het is mooi geweest, morgenmiddag vliegen we door naar Las Vegas en zijn we weer compleet als gezin. (Eric verblijft al een week in Las Vegas voor zijn werk).