Veldkamp.reismee.nl

Bryce Canyon

Vanmorgen gaan we na het ontbijt naar de 2 overnachtingen kijken die we misschien gaan omboeken. Na een uurtje googelen annuleren we de 2 overnachtingen en boeken een nacht aan de andere kant van Death Valley als tussenstop. Ook de overnachting voor de Tioga Pas om vanaf daar Yosemite in te rijden annuleren we. Deze boeken we om naar een overnachting voor Seqoia NP, een mooi park waar de reuzenbomen staan. Dat kost de rest van de ochtend en daarna vertrekken we naar Bryce Canyon.w

In Bryce Canyon maken we diverse stops bij verschillende uitzichtpunten en een wandeling van 2,5 km naar beneden tussen de hoodoos, heel mooi! Een flinke onweersbui verjaagd ons uiteindelijk uit het park.

We doen weer wat boodschappen voor de lunch en diner en vermaken ons de rest van de middag met een boek, wifi of spelletje. Na het eten drinken we wat bij het gezellige restaurant van het motel/restaurant complex met op de achtergrond een zingende cowboy en kampvuur. We zijn in Utah en om alcohol te mogen bestellen moet je er wat te eten bij bestellen. Dus we bestellen er wat nacho chips bij en dan mag je wel een biertje of wijn bestellen. Op het terras maken we nog een praatje met een ander Nederlands gezin. Monique werkt het reisblog bij en de rest doet een potje pesten.