Veldkamp.reismee.nl

Dagje Las Vegas

Vandaag hebben we een rustdag in Las Vegas. En eerlijk is eerlijk, dit deel van de reis is omgezet is omgezet voor de kinderen maar ik vind het ook heerlijk, even een dagje zwemmen. Na het ontbijt doen we snel de was, de zon is een snelle droger. We gebruiken de hekken van het zwembad als droogrek. Valt mee dat we daar niet op aangesproken worden, Amerikanen zijn nl. nogal van de regels. Maar ja, op de wand van 10 x 5 m met zwembad regels staat niet, dat je je was niet mag ophangen op de hekken van het zwembad. Wel dat kinderen onder de 12 jaar niet zonder begeleiding van een volwassene in het zwembad mogen komen, dus houden we Malin goed in de gaten .

Na de was vertrekken we eerst naar het Las Vegas South Premium Outlet Shoppingcenter. Eric jaagt ons op, we mogen niet te lang bezig zijn met deze volgens hem nutteloze tijdsbesteding. Nou vinden wij dus niet, we doen leuke aankopen bij de Calvin Klein en Levis. Daarna lekker afkoelen in het zwembad, met 41 graden is dat wel nodig. We hebben bijna de hele dag het zwembad voor ons alleen, heerlijk.

Het hotel serveert dagelijks een snack tussen 18.00 en 19.30 uur. Daar gaan we maar eens even kijken. De snack blijkt een complete maaltijd. Dat komt goed uit want we willen op tijd naar de LV Strip, dus we hebben al gegeten.

Daarna douchen en op naar de strip. De Coca Cola winkel is het doel , waar de kids heel graag een plateau met 24 soorten coca cola van over de hele wereld willen proeven. Een suikerbom maar wel grappig.