Veldkamp.reismee.nl

Coronado beach in San Diego

Na het ontbijt vertrekken we richting Fashion Valley, een volgens Tripadvisor mooie mall. We willen nog wat laatste aankopen doen. Eric jaagt ons er weer in een flink tempo doorheen, winkelen is zeg maar niet zijn hobby. En ik moet toegeven dat ik de laatste stranddag ook graag maximaal wil benutten aan het strand.

Na het winkelen maken we een korte stop in het hotel en lunchen veiligheidshalve maar op de hotelkamer ipv zoals gisteren aan het strand, na de aanval van meeuwen toen ze zagen dat we eten bij ons hadden. We gaan weer net als gisteren naar Coronado beach, het dichtst bijzijnde strand. De golven zijn weer hoog. En vooral Malin is er niet weg te slaan. Er is iedere keer een allerlaatste keer zwemmen in de golven. Ik voel een volgende vakantie aankomen aan de Frans Atlantische kust met haar meters hoge golven.

Na het zwemmen gaan we voor onze laatste keer uit eten in de USA. En weer brengt Tripadvisor ons naar een goed restaurant, steakhouse met ook een uitgebreide vis en burger kaart, voor ieder wat wils. Dit keer is het zelfs voor Amerikaanse begrippen gezellig aangekleed.